×

Veel gestelde vragen

  • Hoe krijg ik contact met kindertassen.nl?

    U kunt uw vraag per e-mail of telefonisch aan ons stellen. Indien u reeds een bestelling heeft gedaan, verzoeken wij u vriendelijk uw bestelnummer te vermelden.

  • Welke betalingsmogelijkheden heb ik?

    Zodra bij ons een bestelling heeft geplaatst kunt u kiezen uit de volgende betalingsmogelijkheden:

    • iDEAL
    • Middels overboeking 
    • Betaling achteraf via AfterPay
  • Moet ik verzendkosten betalen?

    Voor het verzenden van bestellingen hanteren wij de volgende verzendkosten:

    • Voor bestellingen in Nederland vanaf € 34,95 is de verzending gratis. 
    • Voor bestellingen in Nederland onder € 34,95, bedragen de kosten voor verzending € 3,95 per bestelling. 
    • Voor bestellingen in België vanaf € 69,95 is de verzending gratis.
    • Voor bestellingen in België onder € 69,95 bedragen de kosten voor verzending € 7,95 per bestelling.
  • Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?

    Uw bestelling wordt bezorgd door PostNL of door DPD pakketdienst.

  • Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?

    Wij hanteren als levertijd : voor 12 uur besteld, volgende werkdag in huis. 
    Uw bestelling wordt na zorgvuldige kwaliteitscontrole verzonden en bij u afgeleverd.

     

  • Mogen afgeprijsde artikelen retour gezonden worden?

    Ja, deze mogen retour worden gezonden, want ook op afgeprijsde artikelen zijn onze algemene voorwaarden van toepassing.

  • Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

    U ontvangt twee bevestigingen van uw bestelling per e-mail. De eerste email bevat een omschrijving van uw bestelling. In de tweede e-mail staat de betalingsbevestiging en de track and trace code van de vervoerder. Het is daarom zeer belangrijk dat u het juiste e-mailadres aan ons opgeeft. In deze orderbevestiging bevestigen wij de succesvolle bestelprocedure en de ontvangst van de order. Let op: deze orderbevestiging is tevens uw betalingsbewijs! Bewaar hem dus goed op uw computer en/of print hem uit.

     

  • Kan een artikel nadat ik mijn bestelling heb geplaatst toch (tijdelijk) uitverkocht zijn?

    Ja, dit is mogelijk al doen wij hier alles aan om dit te voorkomen. Wij zullen dan contact met u opnemen om het artikel later te leveren of het geld terug te storten.

     

  • Is de website beveiligd?

    Uw betaling verloopt via een externe internetkassa die de afhandeling van uw transactie verzorgt. Aan het slotje onderin uw scherm kunt u zien dat de gegevens gecodeerd worden verstuurd via een zogenaamde "secure connection". Heeft de internetkassa de betaling ontvangen, dan gaat kindertassen.nl uw bestelling klaarmaken.

  • Heb ik garantie op mijn webshop bestelling?

    Van alle merken die op onze webshop worden aangeboden zijn wij officieel dealer en heeft u de volledige fabrieksgarantie. Bij ieder product wordt de garantietermijn weergegeven. Deze garantie geldt alleen voor product- en of fabricage fouten. Slijtage en schade ontstaan door oneigenlijk gebruik zijn uitgesloten van garantie, dit ter beoordeling van de betreffende fabrikant van het product.

  • Ik heb een klacht?

    In het geval van een klacht verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen door een email te sturen naar info@kindertassen.nl. Tevens zijn wij ook telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08.30 en 17.00 op telefoonnummer 0186-745095.

    Wij streven ernaar om klachten die wij via email ontvangen binnen 24 uur te beantwoorden. In alle gevallen kunt u binnen 3 werkdagen een reactie van ons verwachten.

1

© Copyright Kindertassen.nl 2018.